• DrTurks Group

Enfeksiyon riski taşıyan evde bakım hastaları için DrTurks Sağlık Hizmetleri Ne Yapıyor

Nefes Evde Bakım Hizmetleri Merkezi bünyesinde tam zamanlı olarak görev yapan “Enfeksiyon Hastalıkları ve Mikrobiyoloji Uzmanı” ihtiyacı olan hastalara hızlı ve güvenilir hizmet sunmaktadır. Enfeksiyon Hastalıkları ve Mikrobiyoloji Uzm. Dr. Feyzullah TUNCER Nefes Evde Bakım’ın takip ettiği hastaları düzenli olarak tetkiklerinden ve klinik bulgularından takip eder. Hastanın ev ortamında herhangi bir enfeksiyon geçirmesi durumunda gerekli gördüğü tetkikleri ve kültür numunelerini (Balgam, İdrar, Kan, Yara vb.) almaları için hemşirelere direktif verir. Kültür sonuçları çıktığında kültür-antibiyogram sonuçlarına göre uygun antibiyoterapisini düzenler. Devam eden tüm bu süreç boyunca hastayı düzenli aralıklarla ziyaret eder. Enfeksiyon hastalıkları uzman doktor muayene ücreti 750 TL'dir. Hastanın düzenli takipleri ücretsiz olarak sunulmaktadır. Enfeksiyon hastalıkları uzman doktor muayenelerinde Aile Kart sahiplerine %10 indirim uygulanmaktadır. Bu hizmet ile Nefesin hastaları daha güvenli ve daha avantajlı durumdadır.

Son Paylaşımlar

Hamilelik Döneminde Çinkonun Önemi

Çinko bir iz elementi olmasına rağmen, yaşam için önemli fonksiyonlar barındırır. İnsan vücudu için çok önemli bir mineraldir. Vücudunuzun yağı, proteini ve karbonhidratları dönüştürmesinde, ona yardı

DrTurks